- you are beautiful -

U.R.B

U.R.B

Lazy day, instaday nr.2

2015. március 22. - zsani_vigh

Ez a hét sajnos nem az én hetem volt, több szempontból is, de végre vége van. Így most jönnének a heti Instagramos képeim, de mindössze csak hármat tettem fel, ennyire nem volt még életkedvem se. Ezért kiegészítem még pár infóval, meg olyan képpel, amik nem lettek feltöltve. Sokatoknak tetszett a csütörtöki Instagram TAG, ezért lehet, hogy jövő héten megcsinálok egy másik TAG-et is.

Bla bla bla, jöjjenek a képek !

11049155_512941135510996_1988997891_n.jpg

Kicsit megújult a showroomunk, kihasználtuk a belmagasságot, minden polc lebeg, a ruhák-táskák a plafonról vannak belógatva, még a növények is. Több helyünk is lett így, átláthatóbb, letisztultabb, DAIGE-esebb.

cam01175.jpg

A kanapé is átkerült egy másik sarokba, kapott egy szürkés huzatot a régi fekete helyett. A kanapén lévő ruhatömeg az első szériázásunk, rövidgatyókból és croptopokból készítettünk S-M-L méreteket. Az új mintás croptop már rendelhető!

cam01198.jpg

Ezt ettem csütörtökön reggelire. Natúr joghurt, zabpehely, fahéj, banán és kivi. Imádom amikor az édes és a savanykás gyümölcsök együtt vannak a tálban.

cam01213.jpg

Ha láttátok a tegnapi bejegyzést, akkor nem ismeretlen a kép. Aszalt szilvás zabfalatokat sütöttem péntek reggel. Szilvával még nem próbálkoztam, de az eredmény nagyon finom, puha, édes kis nasi lett, bármilyen aszalt gyümölccsel, vagy magokkal helyettesíthető. Ajánlom mindenkinek!

gf.jpg

Ezen a héten az egyik legjobb érzés az volt, amikor szerda reggel megpillantottam ezt. Vagyis először azt, hogy 283-an nézték meg a kedd este feltett brownie receptemet. A látogatók száma azóta majdnem 1500-ra nőtt, hála az Indexnek! Szuper érzés, hogy ennyien olvasták azt, amit én írtam :)

 

cam01151.jpg

cam01166.jpg

Hétfőn a showroomban járt a Marie Claire, hogy interjút készítsen Melindával, és lőjjenek pár képet a megújult showroomról, a ruháinkról és táskáinkról. Malac nem volt modellkedős kedvében, kicsit unta a vakuk villanását.

11072534_10206000565922817_5705243955781821884_n.jpg

Ugyan nem a héten történt, hanem pont egy hete, múlthéten vasárnap, de gondoltam még azért beleillik a felsorolásba. Csapatostul ellátogattunk a Trap Factory kijutós játékára. Itt több szobából tudtok választani, van ahol gyilkosságot, máshol rejtélyeket kell megoldani. Mi a börtönből kiszabadulás mellett döntöttünk. Nagyon jól éreztük magunkat, 1 óránk volt a játékra, a vége előtt 10 perccel már ki is szabadultunk! Úgyhogy abszolút megoldhatók a feladványok. A kép a játék végén készült:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u-are-beautiful.blog.hu/api/trackback/id/tr247288229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása