- you are beautiful -

U.R.B

U.R.B

Csakazértis fittleszek! #2

2015. május 25. - zsani_vigh

Letelt az egy hét, én pedig fittebb vagyok, mint valaha. Szép is lenne! Nem volt olyan rossz ez a hét, sok minden nem úgy sült el, ahogy terveztem, de összességében egy erős közepest adnék magamnak. Lássuk a múlt hét kihívásait, és hogy mit sikerült belőle betartani.

Ezek voltak a kihívások:

- legalább heti 3x fogok edzeni

- az esetek 80 %-ban betartom az egészséges étkezést, nem nagyon csalok!

- lecsökkentem a nasik bevitelét

- megiszok legalább 2 liter vizet ( tudom hogy több kéne, de én alapból kevesebbet szoktam inni, így a 2 liter még reálisabb cél mintha 3,5 litert akarnék magamba erőltetni )

Ez sikerült:

- heti 2 normális edzés pipa, plusz egy torna és nyújtással egybekötött alibiedzés

- csaltam, nem is egyszer, de hát nem lepődök meg, rossz vagyok, na :D családlátogattunk, becsúszott 1-2 szelet a mama sütijéből, de nem ettem zsírt zsírral! olyan 70%-osra mondanám a sikert (?)

- nasizás volt, de sokszor megálltam, nem ettem annyit amennyit szerettem volna, vagy helyette gyümölcsöztem ha édeset kívántam

 

Reggelire általában müzlit ettem, gabonapelyhet, joghurtot, gyümölcsöt vagy magos zsömlét sonkával és zöldségekkel. Ebédre és/vagy vacsira sokszor előkerült a diétás tortilla, amit érdemes megkóstolnotok, egyszerű, nagyszerű, laktató finomság, bármivel megtölthető. Szerintem 4x biztos ettem ilyet a héten. Tízóraira, vacsira pedig általában gyümölcsöt, vagy valamilyen hideg ételt ettem, szendvicset, salátát, vagy levest.

A héten elég sokat sütöttem, készült pár recept is, ezeket itt és itt tudjátok elérni. Nem teljesen diétás finomságok, de készülök lightos verziókkal is, fagyi, saláta, köret és főétel receptek is jönnek még!

0906-plank.jpg

Ezen a héten megcsinálok egy plank kihívást, aminek az időtartamát a napok múlásával folyamatosan fogom növelni. 1 perccel kezdem majd, minden nap 10 mp-el több ideig tartom a tohonya testem, így vasárnap már 2 percig fogom magam tartani ha minden igaz. Emellett csinálom majd persze a kis edzéseimet, ha jó idő lesz futok majd és guggolok is, tornázok, ahogy szoktam. Ha gondoljátok, tartsatok velem az eheti kihívásban, legyünk együtt kitartóbbak és fittebbek !:)

A bejegyzés trackback címe:

https://u-are-beautiful.blog.hu/api/trackback/id/tr217490018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása