- you are beautiful -

U.R.B

U.R.B

Fogas kérdés II.

2015. június 07. - zsani_vigh

Nem is gondoltam volna, hogy ennyi embert fog érdekelni az előző fogas bejegyzés, közel a 100 megtekintéshez úgy gondoltam, jöhet a következő fejezet. Túl vagyok három esti fehérítésen és három pihenőnapon. Hétfőn volt az első napi bevetés, úgy készültem rá mintha műtétre mennék. Szépen kikészítgettem mindent, amire szükségem lesz, a sínt, a fehérítő anyagot, zsebkendőt, törölközőt. Az első kettő gondolom egyértelmű miért kell, a zsebkendő a felesleges anyag eltávolításáért kell, a törölköző szerepét később már Ti is tudni fogjátok.

Ebben a csoda magenta színű tartóban kaptam meg a sínt és a minta fogat is, amit a képen láttok.

Naszóval. Nekikezdtem a műtétnek, ahogy a használati útmutató is írta, védőkupak lecsavar, sínbe tölt és felrak. Ez a része még nem is volt nehéz, a sín aljára kentem egy picit a fehérítőből, majd pedig az archoz közelebb eső oldalra, ahol a fogak külseje van, oda is kentem. A két sínre csak egy fél tubusnyit használtam fel, így a négy darab elég sokáig elég is lesz. Ekkor jött a neheze, felraktam és megpróbáltam aludni. Fáradt voltam, de két órán keresztül csak forgolódtam, nagyon fura érzés ezzel a sínnel a számban aludni, közben dolgozik az anyag is, 1-2 fogamba csak úgy random belenyilalt a fájdalom 20-30 mp-ig, aztán lassan csillapodott, de volt már nagyobb fájdalomban is részem, ki lehet bírni. Viszont már tegnap napközben is elkezdett fájni a torkom, így extra nehéz volt úgy aludni, hogy nem tudok nyelni a torkom miatt, viszont a sín miatt rengeteg volt a nyálam, így jött képbe a törölköző. Olyan érzésem volt este, mintha nem is aludnék, karácsonykor szoktam ezt érezni, mikor nagyon izgatott vagyok az ajándékok miatt. Alig vártam, hogy felkeljek és lássam a végeredményt.

Hajnali 5ig bírtam, akkor már nagyon forgolódtam, kényelmetlen is volt a sín, torkom is fájt, így kivettem a sínt, aztán jó alaposan megmostam a fogam Elmex Sensitive fogkrémmel. Ezután kimostam a sínt is és visszafeküdtem aludni. Miután felkeltem csodálkozva láttam, hogy a fogam alig egy éjszaka alatt is fehéredett már, így nagyon nagyon boldog és elégedett voltam!! Bár kedden kicsit érzékenyek voltak a fogaim, ezért ki is hagytam egy éjszakát, de másnap este megint megcsináltam a fehérítést és el vagyok ájulva! Most még csak előtte képet mutatok, majd a következő bejegyzésben csatolom a végleges Colgate mosolyom és a további éjszakák fejleményeit.:)

cam02017.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u-are-beautiful.blog.hu/api/trackback/id/tr417513464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása