- you are beautiful -

U.R.B

U.R.B

Instagram TAG

2015. március 19. - zsani_vigh

Imádok blogokat olvasni, meg se tudnám számolni, pontosan mennyit követek napi szinten. Mivel a héten már a második lánynál olvastam ezt az TAG-et, gondoltam megcsinálom, úgyse töltöttem még ki hasonlót. Ha szeretnétek több képet látni, kövessetek az Instagramon :) 

1. Mi az Instagram felhasználóneved? @zsani_vigh

2. Mikor csatlakoztál? 2013.09.29 

3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél? Egy régebbi fotóm, amit a Lánchídnál lévő alagút tetejéről csináltam. Van ott egy hangulatos kis kiülős rész, ahonnan be lehet látni az egész várost. Imádom. 

910ecc4228f811e3b78322000a1fac13_7.jpg

4. Milyen gyakran posztolsz képeket? Általában naponta, kedvfüggő. Van, hogy naponta több képet is felrakok, ha olyanom van, de ha nem érzek affinitást, 2-3 napig nem töltök fel semmit sem.

5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél? Vitathatatlanul ez.

924174_290637864394729_1967044069_n.jpg

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal? Ez a kettő, ami rólam készült, de csak pár like-al van lemaradva az oreos sajttorta, amit múlt héten sütöttem.

7. Milyen típusú felhasználókat követsz?Leginkább divatmárkákat, tervezőket, sminkeseket, bloggereket, gasztro felhasználókat követek.

8. Privát vagy publikus? Egy darabig privát volt, mert azért mégiscsak személyes instagram, de annyi felületen vagyok most fenn egyszerre, hogy úgy gondoltam, átváltom publikusra :)

9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál? Végre elértem ehhez a kérdéshez, már percek óta válogatok a képek között, nehéz azért szűrni, hogy ne rakjam ide minden másodikat.

zsani.jpg

oreos sajttorta - a szobám egy kis szeglete - smink fotózás - erdei gyümölcsös túrótorta - sminkpaletta - tavaszi séta Carlossal - gyümölcssaláta - colorparty - az 5. tetoválásom - és ahogyan készült.. - kedvenc helyem a közelben naplementekor - mini családi fotó, csak Apu hiányzik róla - napi köröm - dupla szerencse, nyáron szinte naponta találtam lóherét - az egyik kedvenc közös képünk - a tavalyi utolsó esküvőnk - showroom részletek - csoda rózsák - <3 - egészséges reggeli - keksztekercs - esküvőszervező lettem - első közös wellness - indulunk Szegedre - "csak úgy " rózsa - fél éves tulipáncsokrom - fél éves vacsi - face chart - DAIGE matricák - szilvás diós süti - színháznap - street art - showroom részlet - ruhapróba

10. Mi a legutóbbi frissítésed? Egy screenshot, ami a blog életében nagyon fontos momentum. A keddi brownie receptem felkerült az Index oldalára, így egy nap alatt több, mint 1300-an tekintették meg!

gf.jpg

11. Milyen típusú képeket posztolsz? Színeseket, pillanatképeket. Általában ha valami finomat sütök, főzök, azt mindig feltöltöm, de divattal és sminkkel kapcsolatos képeket is sokat készítek, vagy privát jellegű "hol jártunk ma" képekkel is tele vagyok. Szóval abszolút vegyes. 

A bejegyzés trackback címe:

https://u-are-beautiful.blog.hu/api/trackback/id/tr447279279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása