- you are beautiful -

U.R.B

U.R.B

Lazy day, instaday nr.1

2015. március 15. - zsani_vigh

Végre vasárnap, így egy kicsit mindenki tud lazítani, pihenni. Mivel nekem extra hosszú hetem volt, szinte minden napra volt valami rohangálni való, így nem nagyon fotózgattam, de így is akad 1-2 kép meg mesélni való:)

10958543_644386549006642_1497824171_n.jpg

Ilyen szép kis jácintot kaptam apukámtól nőnapra, azóta is az asztalomon illatozik.

11055786_791534560917114_376125323_n.jpg

Hétfő-kedd benn voltam a DAIGE showroomban, megrendelésekhez gyártottunk szabásmintát, anyagokért, varrónőhöz és printeshez futkostam. Két helyszín között felpróbáltam ezt a gyönyörű selyem maxi ruhát, ami a 2015-ös tavasz/nyári kollekció egyik darabja. Hát nem csodaszép?

cam01009_2.jpg

Végre felavathattam az új cipőimet, csütörtökön így mentem be dolgozni.

cam01074.jpg

Az én Emberem nagyon jól ismer:) Ezzel lepett meg a szerda esti filmnézéshez.

cam01120.jpg

Tegnap kicsit jobb idő volt, mikor elindultam, ezért választottam vékonyabb nadrágot és az új kis csodalépőmet. Annnyira kényelmes, már gondolkozok a következőn!

cam01076.jpg

Csütörtökön az a megtiszteltetés ért minket, hogy Harsányi Gábort és lányát, Harsányi Melindát fotózhattuk. Vagyis drága barátosném, Zsani fotózott, ( http://www.zsanettsellei.hu/ ) én meg sminkeltem. Nagyon jó hangulatban telt az egész, viszont sajnos mivel sietnem kellett, nem tudtam werk fotókat csinálni. :/

cam01077_1.jpg

cam01089_1.jpg

Az előző bejegyzésben láthattátok az oreos sajttorta receptjét, erről hoztam még egy képet. El se hiszem, hogy elsőre ilyen jól sikerült, mindenkinek nagyon ízlett! Legközelebb lehet, hogy kipróbálom eperrel, vagy valamilyen sodóval, vagy dióval, vagy áfonyával...

cam01124.jpg

És végül, de nem utolsó sorban a meglepetés buli egyik sztárja látható a fotón. Igen, ez egy lufiból hajtogatott róka. Hát nem cuki?:)

Ezek voltak a heti instagramos képeim, plusz egy kis kiegészítés, ha szeretnétek első kézből értesülni mindenféle újdonságról, kövessetek a zsani_vigh néven az Instagramon.

A bejegyzés trackback címe:

https://u-are-beautiful.blog.hu/api/trackback/id/tr187272027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása